Онлайн-засідання ліцейного парламенту

24 березня 2021 року на платформі Meet відбулося засідання ліцейного парламенту, основними питаннями якого були:

– булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки, шляхи подолання;
– різне.

З інформацією про  шкільний булінг як явище, його причини та шляхи подолання виступили президент ліцею Волошин Богдан та його команда.

Соціальний педагог Дробиняк Л.В. розповіла про організацію протидії та попередження булінгу, а також ознайомила всіх присутніх з алгоритмом дій при виявленні випадків цькування та телефонами гарячої лінії з питань протидії булінгу, куди можуть звернутися діти, що постраждали від агресії однолітків.
Педагог-організатор Станович Н.М. наголосила: щоб уникнути будь-які прояви насильства, необхідно дотримуватись правил поведінки в класі та в ліцеї, які були спільно розроблені на годинах спілкування.

Отже, деякі поради:

– як реагувати на булінг (цькування)

Молодші школярі мають неодмінно звертатися по допомогу до дорослих — учителів і батьків. Допомога дорослих дуже потрібна і в будь-якому іншому віці, особливо якщо дії кривдників можуть завдаати серйозної шкоди фізичному та психічному здоров’ю. Старші діти, підлітки можуть спробувати самостійно впоратись із деякими ситуаціями;

– як впоратися з ситуацією самостійно

Ігноруйте кривдника. Якщо є можливість, намагайтесь уникнути сварки, зробіть вигляд, що вам байдуже і йдіть геть. Така поведінка не свідчить про боягузтво, адже, навпаки, іноді зробити це набагато складніше, ніж дати волю емоціям.

Якщо ситуація не дозволяє вам піти, зберігаючи самовладання, використайте гумор. Цим ви можете спантеличити кривдника, відволікти його від наміру дошкулити вам. Стримуйте гнів і злість, адже це саме те, чого домагається кривдник. Говоріть спокійно і впевнено, покажіть силу духу.

Не вступайте в бійку. Кривдник тільки й чекає приводу, щоб застосувати силу. Що агресивніше ви реагуєте, то більше шансів опинитися в загрозливій для вашої безпеки і здоров’я ситуації.

Не соромтеся обговорювати такі загрозливі ситуації з людьми, яким ви довіряєте. Це допоможе вибудувати правильну лінію поведінки і припинити насилля.

За потреби зверніться за допомогою до класного керівника, соціального педагога,  психолога ліцею.  

Педагог-організатор Станович Н.М.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *