Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»
Освітню програму підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів розроблено робочою групою у складі: Галини Марчук, директора ЦПРПП ДМР; Назарія Івахіва, консультанта ЦПРПП ДМР; Наталії Свойкіної, психолога ЦПРПП ДМР; Олександри Пецкович, консультанта ЦПРПП ДМР
Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації (постанова КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)) сертифікати ЦПРПП ДМР можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації, оскільки ЦПРПП ДМР є суб’єктом підвищення кваліфікації.
Програма воркшопу
“Як стати віртуозом дистанційного навчання”
Мета: ознайомити учасників воркшопу з можливостями застосування цифрових інструментів Google для організації взаємодії, спільної діяльності, співтворчості, ефективної комунікації та командної роботи учнів; ознайомити учасників із платформами для створення інтерактивних навчальних вправ, які дозволяють вести аналітику навчального процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу, створювати завдання для контролю знань і залучення здобувачів освіти до активної роботи в аудиторії та вдома.
Напрям:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі;
- мовленнєва, цифрова, комунікаційна, емоційно-етична компетентність.
Обсяг: 2 год.
Форма (форми) підвищення кваліфікації: очна.
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- Інформаційно-цифрова компетентність;
- Психологічна компетентність;
- Емоційно-етична компетентність;
- Компетентність педагогічного партнерства;
- Оцінювально-аналітична компетентність.
Місце надання освітньої послуги: комунальна установа “Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області”.
Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації: сертифікат.
План
- Цифрові інструменти для взаємодії з учнями.
- Як організувати спільну діяльність учнів над реалізацією проектів онлайн?
- Як онлайн-сервіси допоможуть провести урок за технологією «перевернутого класу?»
- Які завдання мотивують сучасних учнів?
Галина Марчук, директор ЦПРПП ДМР
- Емоційна підтримка учнів під час дистанційного навчання.
Наталія Свойкіна, психолог ЦПРПП ДМР
- Онлайн-інструменти для оцінювання: як платформи Classtime і “На Урок” допомагають педагогам.
Олексадра Пецкович, консультант ЦПРПП ДМР