“Як стати віртуозом дистанційного навчання”

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»

Освітню програму підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів розроблено робочою групою у складі: Галини Марчук, директора ЦПРПП ДМР; Назарія Івахіва, консультанта ЦПРПП ДМР; Наталії Свойкіної, психолога ЦПРПП ДМР; Олександри Пецкович, консультанта ЦПРПП ДМР

Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації (постанова КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)) сертифікати ЦПРПП ДМР можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації, оскільки ЦПРПП ДМР є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Програма воркшопу

“Як стати віртуозом дистанційного навчання”

Мета: ознайомити учасників воркшопу з можливостями застосування цифрових інструментів Google для організації взаємодії, спільної діяльності, співтворчості, ефективної комунікації та командної роботи учнів; ознайомити учасників із платформами для створення інтерактивних навчальних вправ, які дозволяють вести аналітику навчального процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу, створювати завдання для контролю знань і залучення здобувачів освіти до активної роботи в аудиторії та вдома.

Напрям:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, емоційно-етична компетентність.

Обсяг: 2 год.

Форма (форми) підвищення кваліфікації: очна.

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:

  • Інформаційно-цифрова компетентність;
  • Психологічна компетентність;
  • Емоційно-етична компетентність;
  • Компетентність педагогічного партнерства;
  • Оцінювально-аналітична компетентність.

Місце надання освітньої послуги: комунальна установа “Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області”.

Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації: сертифікат.

План

  1. Цифрові інструменти для взаємодії з учнями.
  2. Як організувати спільну діяльність учнів над реалізацією проектів онлайн?
  3. Як  онлайн-сервіси допоможуть провести урок за  технологією «перевернутого класу?»
  4. Які завдання мотивують сучасних учнів?

Галина Марчук, директор ЦПРПП ДМР

  • Емоційна підтримка учнів під час дистанційного навчання.

Наталія Свойкіна, психолог ЦПРПП ДМР

  • Онлайн-інструменти для оцінювання: як платформи Classtime і “На Урок” допомагають педагогам.

Олексадра Пецкович, консультант ЦПРПП ДМР

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *