Аудит…

Думки, враження учителів ліцею №1 ім. Івана Франка м. Дрогобича

Аудит. Страх. Сумніви. Недоспані ночі…. Чи зможу? Чи не підведу? Чи зреалізую наміри? І ще тисячі таких запитань і тривог. Правду кажуть, що очікування страшніше, ніж те, що може статися насправді. Все позаду! Але пам’ять кличе у той день. Урок. Схвильовані обличчя моїх десятикласників, звична атмосфера діалогу, відкриттів, трішки філософії і багато математики, гаджети і Google, тяжко і цікаво. Експерт. Привітна жінка, усміхнена, з допитливим поглядом. Як потім з’ясувалось, директор школи і вчителька у класах з поглибленим вивченням математики… Професіонал. Все може відстежити і проаналізувати.
Тим приємніше було почути схвальне: «Все добре. Мені сподобалось». Спасибі за толерантність, доброзичливість і співпрацю.

Роман Людмила, учитель математики

Ми перші у Дрогобичі проходили інституційний аудит. Готуючись до нього, опрацювали Абетку для директора. Особливо ті розділи, які стосувалися аналізу уроку, оцінювання.
На уроках, за якими спостерігали експерти, панувала доброзичлива атмосфера. Після відвідин нам дали спеціально розроблену анкетурефлексію. У цій анкеті кожен вчитель мав можливість висвітлити питання використання інноваційних освітніх технологій.
Експерт Сергій Запісов радо спілкувався з учнями, питав у них дозволу бути присутнім на уроці. Це спонукало до невимушеної творчої атмосфери та свідчило про те, що всі ми разом – партнери освітнього процесу.
Інституційний аудит – великий досвід, поштовх іти вперед, змінювати якість освіти.

Брелик  О.Я.,  Проць  Н.О., учителі початкових класів.

Будь-яке втручання у навчально-виховний процес для закладу освіти, і для вчителя зокрема, – завжди стрес. Проте не все так і страшно…
Коли ти бачиш, що освітній експерт, який присутній у тебе на уроці, намагається тебе підтримати, пробує побувати у ролі учня на уроці – це навпаки додає тобі (вчителю) додаткової енергії. Це ніби відкриває у тобі друге дихання.

Гев’юк Світлана, учитель англійської мови

Під час відвідання уроку аудитором, спостереження за навчальним заняттям пройшло в спокійній, доброзичливій і невимушеній атмосфері. Експерт привітний і уважний, робив аналіз уроку, не порушуючи творчої свободи вчителя і учнів. Враження від аудиту позитивне.

Нестор Марта, учитель музичного мистецтва

Інституційний аудит – щось нове в освіті. А все нове ми сприймаємо насторожено. Працювали, готувались, серце переповнювало хвилювання перед зустріччю з аудиторами. Експерт Богдана Ігорівна Жигалін з усмішкою переступила поріг нашого класу. Хвилювання пройшло, діти працювали у звичному їм алгоритмі, були активними, кмітливими, розкутими, але водночас зосередженими. Учні не лише із захопленням брали участь у роботі, але й показували реальні знання та прагнення до навчання. Підтримкою для дітей був щирий та добрий погляд Богдани Ігорівни. Цікава тема уроку захопила їх у “полон”. Розвиток і виховання школярів відбувалося на всіх етапах уроку. Учні отримали нові знання, аналізували навчальний матеріал, вчились узагальнювати, отримували нову інформацію. Комунікативність школярів проявлялась в умінні вести навчальний діалог, розмірковувати і відповідати на поставлені питання, активно співпрацювати в групі. Атмосфера доброзичливості, задоволення від роботи над проблемою уроку дозволили учням завершити урок у гарному настрої.

Довжанська Любов Ігорівна, учитель початкових класів

Рости, розвиватися й вдосконалюватися….,
або Як “пережити” інституційний аудит

Робота в школі – це для мене відносно новий досвід після 12 років праці в університеті. Упродовж останніх шести років я знову вчуся, працюю, читаю, вивчаю і вдосконалюю свої знання з педагогіки, дитячої психології та методики роботи з дітьми. І скажу щиро – це захоплива пригода, в якій, занурившись з головою, можна або зайняти позицію вільного плавання за течією, або ж бурхливе плавання з дослідженням незвіданих глибин та загадок незбагненних підводних світів.
Завжди знайдеться хтось, хто допоможе не заблукати в цьому неохопному світі. Це керівництво закладу, старші педагоги, це робота різних фахових груп, спільнот та ще донедавна методичних об’єднань. А цього року також великим стимулом для переосмислення та вдосконалення своєї роботи став візит освітніх експертів та аудиторів Державної служби якості освіти у Львівській області.
Хочу відзначити, що експерти були надзвичайно фаховими, толерантними та доброзичливими. До мене на уроки польської мови завітала чудовий експерт і вчитель – надзвичайно інтеліґентна, виважена й відкрита на діалог людина. Дуже приємно було бачити усмішку на обличчі в експерта під час уроку та після.
Люблю нові “пригоди”, ситуації, які часом заставляють нас вийти із зони комфорту і стимулюють до внутрішнього вдосконалення та росту. Вдячна інституційному аудиту за те, що став стимулом до написання моєї авторської програми з польської мови, а також до самовдосконалення й розвитку.

Віра Романишин, учитель польської мови

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *