20 травня відбулося засідання професійної спільноти «Впровадження НУШ» з порядком денним :
- Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
- «Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO». Використання LEGO на уроках математики, мови .
Про особливості організації освітнього середовища , про те, яким воно повинно бути учасники спільноти обговорювали, переглядаючи презентацію, підготовлену Проць Н.О. Адже з першого погляду на середовище в класі ми можемо зробити висновок, кому воно належить – вчителям і їхньому баченню щодо освіти чи дітям і їхнім батькам, їхньому баченню освіти. Освітнє середовище має належати дітям. Усі діти заслуговують навчатися у такому середовищі, де забезпечуються їхні потреби – базові потреби, потреби у навчанні. У такому освітньому середовищі є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. Учитель має бути моделлю бажаної поведінки і ставлення. Дуже важливо, щоб вчителі повною мірою розуміли свою роль як моделі бажаної поведінки та ставлення до людей з повагою, добротою й відповідальністю.
Про використання LEGO на уроках мови та математики учасники спільноти не тільки говорили, а й самі стали учнями і виконували завдання, підготовлені Грицик М.М., Іванішин Г.М., Петрик Т.В.
Адже шість цеглинок – це безмежна можливість придумувати все нові види завдань, які спонукають дітей робити відкриття, досліджувати свої можливості та навколишній світ, творити та імпровізувати.
лідер спільноти
Надія Проць