28 жовтня відбулося засідання професійної спільноти «Впровадження НУШ».
Темою обговорення було питання «Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи».
Це питання вибрано було невипадково, адже інтегрований підхід до навчання в початковій школі дає змогу в переважній більшості реалізувати поставлені цілі. Це пов’язано з віковими особливостями молодших школярів: дитина молодшого шкільного віку у зв’язку з особливостями сенсорного розвитку, синкретичного сприйняття навколишнього світу, наочно-практичного характеру мислення, взаємної обумовленості всіх сфер життєдіяльності природним чином підготовлена до засвоєння інтегрованих знань, єдності способів пізнавальної діяльності. Саме тому тематичний, діяльнісний, особистісно орієнтований та компетентнісний підходи сьогодні є провідними у світовій освітній практиці.
Під час «Ранкової зустрічі» було акцентовано увагу на інтеграцію за запитами учнів. Учасники засідання працювали у 5-ти групах : «Для чого потрібна вода?», « Чи мандрує вода і як ?», «Де є вода?», «Якою буває вода?», «Вода – друг чи ворог?».
Співпраця була дружньою, кожен учасник мав можливість почерпнути до своєї скарбнички досвіду щось цікаве, те, що спробував у спільній роботі .
Адже разом легше і цікавіше!
Лідер спільноти Надія ПРОЦЬ