Мета: прискорення процесу адаптації молодих спеціалістів до навчально — виховної діяльності в школі, надання практичної допомоги малодосвідченим вчителям, формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики; підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду
Проблемне питання:
Впровадження креативних методик навчання і виховання школярів шляхом творчого використання педагогічних інновацій з урахуванням диференціації та індивідуалізації навчання з метою розвитку особистості.
Завдання:
- Освоювати нові методи і засоби педагогічної праці
- Систематизувати знання
- Творчо підходити до вирішення складових багатогранних завдань, які стоять перед оновлюваною школою
- Вести пошук ефективних форм і методів навчання школярів
- Правильно оформляти шкільну документацію
| № | Зміст засідань | Відповідальні | Примітка |
|---|---|---|---|
| ЗАСІДАННЯ 1 (вересень) | |||
| 1. | Круглий стіл «Давайте познайомимось» | ||
| 2. | Створення груп «наставник-молодий вчитель». | Вознюк Л.І. | |
| 3. | Інструктаж молодих учителів « Планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією. Нормативні документи» | Гнатик О.А. | |
| 4. | Консультація «Вимоги до планування виховної роботи» | Вознюк Л.І. | |
| 5. | Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі. Розгляд питань: Молоді вчителі: права та обов’язкиПлан роботи школи на 2020/2021 н.р. | Гнатик О.А. | |
| 6. | Робота між засіданнями Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту. | ||
| ЗАСІДАННЯ 2 (листопад) | |||
| 1. | Золота педагогічна скарбниця «101 цікава педа- гогічна ідея (як зробити урок цікавим)». Психолого-педагогічні аспекти організації уроку: вимоги до структури уроку; вимоги до змісту уроку і процесу навчання; вимоги до техніки проведення уроку; причині невдалого уроку; правила, які забезпечують успішність уроку. | Вознюк Л.І. | |
| 2 | Порадник„Як подолати страх перед уроком”? | Петрик Т.В. | |
| 3. | Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку. | Бунь У.М. | |
| 4. | Майстер клас: «Я роблю це так» | Юзьв’як І.М. | |
| Робота між засіданнями Відвідування уроків досвідчених учителів з їх наступним обговоренням. Аналіз уроку. Експрес – інтерв’ю «Домашнє завдання – це цікаво!» | |||
| ЗАСІДАННЯ 3 (січень) | |||
| 1 | Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання | ||
| 2 | Методична панорама: «Інформаційно- комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості». | ||
| 3 | Консультація «Робота над проблемою». Розробка власного «Портфоліо» | Вознюк Л.І. | |
| 4 | Практичне заняття:Майже телевізійне майже шоу:” Батл вчителів” | ||
| ЗАСІДАННЯ 4 (квітень) | |||
| 1. | Практичне заняття: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший» | ||
| 2. | Провести творчі звіти молодих педагогів «Мої перші педагогічні знахідки».(протягом місяця) | ||
| 3. | Результативність роботи пари «наставник- молодий вчитель» | ||
| ЗАСІДАННЯ 5 (червень) | |||
| Підсумки роботи за рік. Визначення проблем та постановка завдань на наступний навчальний рік. |

