Упродовж тижня вчителі інформатики проводили заняття, що стосувалися важливості дотримання правил безпеки платежів та розрахунків в мережі. На уроках використовувались матеріали на тему платіжної безпеки, розроблені експертами НБУ. Відповідно до запланованих заходів розміщено інформаційний куток із платіжної безпеки “Поради з платіжної безпеки для кожного”, стінгазети з платіжної безпеки “Бережись монстрів-шахраїв” та QR-коди з презентаціями “Збірка коміксів про платіжне шахрайство”. Учні переглянули навчальне відео про платіжне шахрайство. У початкових класах проведено уроки на тему “Готівкові та безготівкові гроші”, на яких педагоги ознайомили учнів із основами платіжної безпеки, навчили користуватися безготівковими грошима та оберігати кошти від шахраїв. У 5-8 класах проведено заняття з платіжної безпеки “Поради з кібербезпеки та схеми шахрайства у воєнний час”. Учнів ознайомлено із правилами платіжної безпеки, зі способами збереження від шахрайства, поліпшено обізнаність про кібергігієну, платіжну безпеку та сформовано культуру безпечної поведінки у віртуальному просторі. Учні 8-11 класів брали участь у грі з платіжної безпеки “КіберБезпека: думай швидко, плати безпечно!”, в якій потрібно пояснити своїй команді зазначені в картках слова на тему платіжної безпеки без використання спільнокореневих слів, надати пораду з платіжної безпеки з теми, зазначеної в картці, і навести приклад шахрайства на тему, зазначену в картці. Окрім того, Федишин Оксаною Богданівною з учнями 4-х класів було проведено “Турнір юних інформатиків”, гру-вікторину “Інформатика з Фіксиками”, заняття з елементами тренінгу “Мій безпечний Інтернет”, створено плакат співпраці “Мій безпечний Інтернет”. Із учнями 7-х класів проведено цікаву QR-гру “Таємниці безпечного Інтернету”. Учні 8-х класів взяли участь у квесті “Безпечна павутина”, з 9-ми класами проведено вікторину “Віртуальний світ” та “Інфобатли”. Протягом цілого тижня учні також переглядали мультфільми та відеоролики про безпеку в Інтернеті, активно гралися в настільні ігри “Домінушка”, “Інфолото”, “Колесо фортуни”, де в ігровій формі повторили та систематизували правила безпечного користування Інтернетом.