Відомий мандрівний філософ Григорій Сковорода вважав, що людина протягом життя має шукати щастя та його знайти. Звичайно, школа не знає, де воно знаходиться, але її завдання – підготувати дитину до пошуків, тобто відкрити дитині двері у самостійне доросле життя із належним багажем знань і вмінь.
Сучасне життя розвивається бурхливо. Навіть найталановитіший учитель уже не є єдиним джерелом інформації. Він бере участь у формуванні творчої особистості молодої людини, громадянина.
Мотивація діяльності здобувачів освіти потребує постійної підтримки. Щоб мотивувати дитину, треба зацікавити її пізнати нове. Цього якраз і можна досягти, використовуючи інноваційні технології на уроках трудового навчання.
Застосування інноваційних педагогічних технологій у навчанні – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Ці технології дозволяють зробити навчальний процес інтенсивнішим, підвищити якість сприйняття та розуміння навчального матеріалу.
Переваги застосування інноваційних технологій у тому, що вони вчать дитину мислити неординарно, а диференційовано поставлені складні завдання доводять кожному учневі, що він є особистістю. Саме різні типи уроків активізують пізнавальну діяльність школярів з урахуванням їх можливостей і дають імпульс для їхньої подальшої самореалізації.
Інтерактивні технології сприяють підвищенню інтересу до уроків трудового навчання, розкривають широкі перспективи активізації і розвитку технічного мислення учнів, виховують в них потребу до самовдосконалення в науковому пошуку розв’язання поставлених перед ними завдань та забезпечують високий рівень знань, допомагають гармонійному розвитку особистості.
17.03.2021 року в ліцеї №1 імені Івана Франка відбулося засідання Школи ППД, під час якого вчителі початкових класів Грицик М.М., Проць Н.О., Бевзюк Н.А. та Довжанська Л.І. провели майстерку на тему « Інноваційні технології на уроках трудового навчання».
Учасники засідання мали змогу відвідати три локації:
- 1 – світ оригамі та об’ємних виробів з паперу( Н. А. Бевзюк та Н. О. Проць);
- 2 – світ природних матеріалів (М. М.Грицик);
- 3 – світ фетру (Л. І. Довжанська).