Перший урок

ПОЧАТОК УРОКУ

Багато вчителів починають свої уроки чотиривіршям. Не оминула ця історія і мене. З п’ятикласниками ми завжди віталися так ( тоді, коли у школі був дзвінок):

Дзинь-дзелень! Дзинь-дзелень!
Всім, хто в класі – “Добрий день!”
Пролунав для нас дзвінок,
Починаємо урок!

ПЕРШИЙ УРОК У НЕЗНАЙОМОМУ КЛАСІ

Починаємо стоячи або сидячи на підлозі (килимку) у колі, не дивлячись на вік учнів.

1) Вправа “Мене звати…”
2) Вправа “Якби я був/ла деревом, то це було б….. Якби я був/ла твариною, то це була б … Якби я був/ла явищем, то це було ……” – діти описують свій характер , от Ви вже більше про них і дізналися😍
3) Вправа “Назвати одну рису характеру, що описує тебе і яка починається на першу літеру твого імені”

ВПРАВИ НА ПОЧАТОК УРОКУ

Ці вправи, можливо , для того, щоб активізувати учнів, чи створити гарний настрій, чи порухатися між уроками, а може і для того, щоб поступово учні згуртовувалися?! Знову ж працюємо у колі стоячи.

1) Енергетична куля. Починає кидати Енергетичну кулю від себе вчитель учню, який стоїть навпроти. Цей учень ловить Кулю на себе, згруповує її від себе, і кидає учню, що стоїть навпроти. Куля має обійти і Зарядити позитивною енергією кожного у класі. Настрій гарантовано!
2) Цифрова зарядка. Частинами тіла, кожною по черзі, малюємо у повітрі цифри, спочатку, наприклад, правою долонею Одиницю, потім лівою долонею Двійку, і так далі до 0.
3) Польська розминка. Проговорюємо хором віршик і показуємо те, що кажемо на собі.
Голова, рамена, коліна, пальці,
коліна, пальці,
коліна, пальці.
Голова, рамена, коліна, пальці,
вуха, вуста, очі, ніс.
З кожним наступним повтором темп руханки збільшуємо. Повторили 3-4 рази, або, коли збилися, тоді й закінчили😃
4) 1-2-3. (Вправа від Оксани Юрченко з Конотопа) Учні об’єднуються в пари і починають по черзі рахувати: 1-2-3 і знову 1-2-3… Декілька секунд. Далі цифру 1 замінюємо необхідним нам словом і додаємо рух, а 2-3 учні проговорюють. Відтреновуємо декілька секунд. Переходимо до аналогічної заміни цифри 2, Потім , цифри 3. На кінець маємо сформульовану фразу з трьох слів ( може це тема уроку, можливо це якась мотивуюча для учнів фраза, а можливо це якийсь секрет?), активну розминку та напрацьовані концентрацію, увагу та пам’ять і гарне відношення до товариша у парі і добрий настрій на заняття!
5) Тут ми. (Вправа від Юлії Матвієнко) Учитель перевіряє наявність дітей у класі за різними групами, при цьому діти піднімаються, кружляють навколо себе, або виконують інший рух і кажуть “ТУТ ми!”
Групи можуть бути такими : Ті, хто їхав до школи автобусом; Ті, хто йшов до школи пішки;
Ті, хто доїжджав із батьками на власному авто…. Будь які типи груп😍
6) ПОВТОРЯТИ – КРАЩЕ ЗНАТИ! Вправа від Мейнке та Кетрін (Нідерлади). Група учнів отримує декілька (2-6) кульок. Їх треба всі передати поколу, через одного учня, при передачі легко підкидаючи, якомога швидше та так, щоб кульки не впали . Кожного разу вчитель вимірює час, що пішов на цю вправу. У результаті побачимо, що з кожним новим повтором вправи, команда її виконує точніше та швидше. Бо ПОВТОРЯТИ – КРАЩЕ ЗНАТИ!