Засідання 1 (вересень)
| Зміст | Відповідальні | Примітка |
| 1. Ознайомлення молодих вчителів із системою роботи в ліцеї. Нормативні документи, шкільна документація. | Терлецька Л.П. Гнатик О.А. | |
| 2. Створення груп «наставник-молодий учитель» | Гнатик О.А | |
| 3. «Давайте познайомимось» | Пастернак Н.М | |
| 4. Анкетування «Вивчаємо запити молодих вчителів» | Пастернак Н.М. | |
| 5. Складання плану роботи | Пастернак Н.М. молоді вчителі |
Засідання 2 (грудень)
| Зміст | Відповідальні | Примітка |
| 1. «Мій предмет найцікавіший» -шляхи мотивації учнів до навчання | Пастернак Н.М. молоді вчителі | |
| 2. Методична панорама «Формувальне оцінювання в НУШ» | Пастернак Н.М молоді вчителі | |
| 3. Практичне заняття «Сучасні інтерактивні методи навчання» | Пастернак Н.М. молоді вчителі | |
| 4. Рольові ігри та їх значення для соціалізації учнів – «я роблю це так» | Пастернак Н.М. молоді вчителі |
Засідання 3 (травень)
| Зміст | Відповідальні | Примітка |
| 1. Творчі звіти молодих вчителів «Мої перші педагогічні знахідки» | молоді вчителі | |
| 2. Аналіз результативності роботи «наставник-молодий учитель» | Гнатик О.А | |
| 3. Підведення підсумків роботи. Визначення проблеми та постановка завдань на наступний навчальний рік | Пастернак Н.М. |

