12 травня відбулося засідання професійної спільноти
«Впровадження НУШ» у формі «круглого стола»
Питання, яке дискутувалось, актуальне, особливо під час дистанційного навчання – «Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів»
Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класі? У нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку.
Чи потрібна рефлексія на уроці? – Потрібна. Питання в тому, яким чином ми звертаємось до неї. Ми, здебільшого, звикли виділяти її як окрему частину уроку. Але це не є частиною уроку – це метод моніторингу, інструмент для аналізу. Ваше завдання – отримати якомога більше інформації – при чому ця інформація може бути як від учня, так і від вас.
Помилково ставити рефлексію на кінець уроку – її можна проводити впродовж. Коли ми рефлексуємо нашу діяльність з дітьми, краще щоб вони не були до цього готові і говорили те, що їм прийде в голову.
Доповідачами нашого «круглого стола» були вчителі початкових класів Маріанна Гришко, Ірина Юзьв’як, Надія Проць, вчитель математики Анжела Прокопович та вчитель української мови Олександра Сокольник. Вони поділилися досвідом використання методик зворотного зв’язку на своїх уроках.
Всі учасники після обговорення виконали вправу зворотного зв’язку , склавши Сенкан.
Завдання зворотнього зв’язку допомагають учням зрозуміти важливість та цінність їхньої думки і те, що ви обов’язково врахуєте її. Завдяки цьому діти вчаться обдумувати та висловлювати свої відчуття. А оскільки це відбувається в ігровій формі, учні не переживають стрес і не думають про оцінки та оцінювання. Таким чином налагоджуються довірливі контакти з кожною дитиною та робиться діагностика
Тому пробуймо, використовуймо, конкретизуймо і узагальнюймо. Головне, щоб було цікаво нам і учням. Повірте , кращої мотивації до навчання учням і не придумаєш!
Лідер спільноти Надія Проць