Page 7 - Ними школа стоїть.-Вип.3
P. 7
13 14
Торська Хомицька
Антоніна Михайлівна Марія Іванівна
Працювати у СШ № 1 У школі працює з 1970
почала з вересня 1968 року. року. Працювала вожатою до
Майже все життя Антоніни 1977 року, з 1977 року по 1980
Михайлівни пройшло у сті- рік – вихователь групи продо-
нах школи. Тут вона стала вженого дня, а з 1980 року –
свекрухою, бабцею, вдо- вчитель початкових класів.
вою... Працює над проблемою “Роз-
Багато років Торська виток творчих здібностей уч-
А.М. очолювала профспіл- нів молодшого шкільного ві-
кову організацію школи. ку”.
Першою створила навчаль- Із самого початку своєї
ний кабінет початкових кла- педагогічної діяльності глибо-
сів із обчислювальними ма- ко вірить у безмежність твор-
шинами “Альфа – 1” і “Альфа – 2”. Вона глибоко переко- чих можливостей кожної ди-
нана, що доброта, увага, повага, любов роблять дітей чуй- тини. Провідна риса її діяльно-
ними, добрими, уважними. У перший клас приходять ма- сті – віра в кожну дитину. Вмі-
ленькі, налякані, несміливі діти. Але проходить 3-4 роки ло передає віру в свої сили
навчання – і вони уже зміцніли, стали організованими, впе- вихованцям. Здійснює диференційований підхід до навчальної діяль-
вненими в своїх силах. Зовсім дорослими переходять у 5-й ності учнів. Головним вважає сформувати у своїх учнів позитивне ста-
клас. влення до навчання, любов до школи. Для цього зацікавлює вихован-
Початкова ланка у школі працює змістовно, творчо. ців різноманітними дидактичними матеріалами, наочними посібника-
Керує нею Андрій Борисович Гарус, людина надзвичайно ми. Постійно спонукає дітей зіставляти, порівнювати, щоб розвинути в
порядна, чесна. них активне, творче мислення, виховує самостійність. Прагне, щоб
уроки були цікавими.
Навчальну діяльність Марія Іванівна поєднує з елементами гри.
Частими гостями школярів на уроках стають казкові герої. Використо-
вує усну народну творчість.
Вона завжди ставить перед собою завдання, що повинна навчи-
ти дітей не просто дивитись, а й бачити, відчувати світ довкола, вчить
дітей пильно придивлятись до навколишнього, помічати дивне й зага-
дкове.

