Page 7 - Ними школа стоїть.-Вип.3
P. 7

13                                                                                  14

                                     Торська                                                                           Хомицька
                          Антоніна Михайлівна                                                                       Марія Іванівна

                                                 Працювати  у  СШ  №  1                                                                  У школі працює з 1970
                                            почала  з  вересня  1968  року.                                                        року. Працювала вожатою до
                                            Майже  все  життя  Антоніни                                                            1977 року, з 1977 року по 1980
                                            Михайлівни  пройшло  у  сті-                                                           рік – вихователь групи продо-
                                            нах  школи.  Тут  вона  стала                                                          вженого дня, а з 1980 року –
                                            свекрухою,  бабцею,  вдо-                                                              вчитель  початкових  класів.
                                            вою...                                                                                 Працює над проблемою “Роз-
                                                 Багато  років  Торська                                                            виток творчих здібностей уч-
                                            А.М.  очолювала  профспіл-                                                             нів  молодшого  шкільного  ві-
                                            кову  організацію  школи.                                                              ку”.
                                            Першою  створила  навчаль-                                                                   Із самого початку своєї
                                            ний кабінет початкових кла-                                                            педагогічної діяльності глибо-
                                            сів  із  обчислювальними  ма-                                                          ко вірить у безмежність твор-
            шинами “Альфа – 1” і “Альфа – 2”. Вона глибоко переко-                                                                 чих  можливостей кожної  ди-
            нана, що доброта, увага, повага, любов роблять дітей чуй-                                                              тини. Провідна риса її діяльно-
            ними,  добрими,  уважними. У  перший  клас приходять ма-                                                               сті – віра в кожну дитину. Вмі-
            ленькі,  налякані,  несміливі  діти.  Але  проходить  3-4  роки                                                        ло  передає  віру  в  свої  сили
            навчання – і вони уже зміцніли, стали організованими, впе-                          вихованцям. Здійснює диференційований підхід до навчальної діяль-
            вненими в своїх силах. Зовсім дорослими переходять у 5-й                            ності учнів. Головним вважає сформувати у своїх учнів позитивне ста-
            клас.                                                                               влення до навчання, любов до школи.  Для цього зацікавлює вихован-
                  Початкова  ланка  у  школі  працює  змістовно,  творчо.                       ців різноманітними дидактичними матеріалами, наочними посібника-
            Керує нею Андрій Борисович Гарус, людина надзвичайно                                ми. Постійно спонукає дітей зіставляти, порівнювати, щоб розвинути в
            порядна, чесна.                                                                     них  активне,  творче  мислення,  виховує  самостійність.  Прагне,  щоб
                                                                                                уроки були цікавими.
                                                                                                      Навчальну діяльність Марія Іванівна поєднує з елементами гри.
                                                                                                Частими гостями школярів на уроках стають казкові герої. Використо-
                                                                                                вує усну народну творчість.
                                                                                                      Вона завжди ставить перед собою завдання, що повинна навчи-
                                                                                                ти дітей не просто дивитись, а й бачити, відчувати світ довкола, вчить
                                                                                                дітей пильно придивлятись до навколишнього, помічати дивне й зага-
                                                                                                дкове.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12