Page 11 - Історія гімназії.-Вип.1
P. 11
21 22
Ганна Іванівна Цуп З 1963 року по 1969 рік працювала в місті Самборі.
Спочатку у СШ №1, а пізніше у новозбудованій школі
Я народилася 20 №10. Коли чоловіка перевели на роботу у Дрогобич, то з
квітня 1932 року в селі часом і я з дітьми переїхала. 3 лютого 1969 року і до вихо-
Гійче Рава-Руського рай- ду на пенсію в 1987 році працювала у середній школі №1
м.Дрогобича.
ону Львівської області в
Мушу признатись, важко було адаптуватися в новій
селянській родині.
Після закінчення школі (як казано було, найпередовішій) і нових умов праці.
навчання у Рава-Руській Чого тільки варті були “воскресники” на найбільші
середній школі в 1950 р. свята, чергування біля церкви на Великдень і Різдво, полі-
тінформації перед уроками, на перервах, піонерські, ком-
поступила у Львівський
сомольські, партійні (закриті, відкриті), профспілкові збо-
державний університет.
Навчалась на географіч- ри, конференції, педчитання, звіти про роботу за тиждень.
ному факультеті, там і Та хіба можна все перечислити! Бувало за цим і підготува-
захистила дипломну ро- тися до уроків не було часу.
Вчительська робота була і є завжди великою.
боту на тему “Мікроклі-
Проте, впродовж всієї моєї педагогічної роботи мені
мат Трускавця”.
У 1955 році за при- таланило, тому що поряд працювали чудові люди, талано-
значенням почала працювати в середній школі м.Белза. виті майстри своєї справи.
У 1957 р. за сімейними обставинами переїхала в місто
Комарно, де працювала географом в СШ №1.
Власне, у цій школі, дякуючи майстерності прекрас-
ного педагога-методиста директора Лідії Миколаївни Кри-
венченко, відбулось моє становлення як вчителя. До речі,
звала вона мене завжди Галинкою. Пригадую, на уроках
викладала матеріал, який виходив далеко за межі шкільної
програми. Мені імпонувало, що учні уважно слухають, ці-
кавляться, але за таким обсягом матеріалу на лишалося ча-
су на опитування. Тому, при аналізі відвіданих уроків ди-
ректор і завуч школи крім методичних порад, нагадували,
що я навчаю лише школярів і мушу орієнтуватись на текс-
ти підручників. Так поступово я опановувала методику на-
вчання, якої нас мало вчили в університеті.

