Складання завдань діагностичних робіт з української мови(математики) у відповідності до критеріїв та індексів оцінювання (3 клас)

У четвер, 12 листопада, відбулось засідання фахової спільноти  «Інтелект України».

Мета: формування в учнів системи ключових компетентностей загальнопредметних і предметних, а також наскрізних умінь; розвиток логічного мислення , здатності  розпізнавати та моделювати процеси та ситуації з  повсякденного життя, а також здатності робити  усвідомлений вибір і використовувати здобуті  знання у житті.

Завдання: опрацювати змістові лінії з математики 

– Математика навколо мене
– Вивчаю математичні процеси та явища 
– Досліджую навколишній світ засобами  математики та української мови
– «Взаємодію усно» 
– «Читаю» 
– «Взаємодію письмово» 

Про складання діагностичних робіт, розроблених на основі компетентнісного підходу до навчання розповіла Дмитруш І. М.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *