Page 6 - Ними школа стоїть.-Вип.4
P. 6

Вчителем музики – Кочиндик Степан Володимирович, Ці-                           завантажити до кінця уроку. Багато дітей не встигали за нею, і
          сінська Леся Михайлівна.                                                            вона знову поверталась, щоб всі досконало зрозуміли тему уро-
               Дуже важко було вчити правила з української мови та вір-                       ку.
          ші  з  української  літератури.  Часто  організовувались  ювілейні                       Вчителів англійської мови було багато, і це заважало вчити
          виступи  до  дня  народження  Лесі  Українки,  Тараса  Шевченка,                    іноземну мову, бо в різних вчителів була інша вимова та вимоги,
          Івана Франка в малому і великому залі Дрогобицького міського                        із зміною вчителя завжди доводилось довгий час привикати.
          будинку культури (тепер Будинок просвіти). Вчителі також ор-                             Історія в школі мене не дуже цікавила, щоб сказати якось
          ганізовували сценічні постановки. Дотепер пам’ятається сценка                       особливо. Однак через те, що я багато читав в дитинстві різних
          з твору Лесі Українки "Лісова пісня", коли роль "Того, що греблі                    книг, то історія давалась мені легко і я багато в ній розумів. Ми-
          рве" виконував Тарас Хрущак. Для того, щоб грим і борода доб-                       рослава Ярославівна завжди проводила урок в спокійному темпі
                                                                                              і підводила учнів до самостійного вирішення і розв’язання теми
                                                                                              уроку.  Василь  Петрович  був  більше  жвавим  вчителем,  і  біль-
                                                                                              шість вчились у нього через його азарт до історії. Великим недо-
                                                                                              ліком вивчення історії в той час було те, що вона була надмірно
                                                                                              заідеологізованою – твори Леніна, Маркса, Енгельса, матеріали
                                                                                              з’їздів КПРС і ВЛКСМ. Історію України вчили тільки в четвер-
                                                                                              тій чверті.
                                                                                                   Роман  Григорович  Блажкевич  відзначався  досвідом  та
                                                                                              знаннями.  Його  уроки  це  завжди  були  випробовування  наших
                                                                                              знань, а оскільки цього учні ніколи не люблять, то його, в деякій
                                                                                              мірі, боялись. Що б він не зробив, всі вважали, що це він робить
                                                                                              спеціально, аби нас зловити на помилках. Вже через багато років
                                                                                              я  зрозумів,  що  Роман  Григорович  просто  робив  свою  роботу  і
                                                                                              намагався нас навчити, а ми впирались як могли. Уроки фізики
                                                                                              були цікавими своїми дослідами і приладами.
                                                                                                   Марія Іванівна Мельник також старанно нас вчила, показу-
                                                                                              вала  досліди,  хоч  реактиви  і  тоді  вже  були  дефіцитом.  За-
                                                                                              пам’ятався дослід з лужними металами. Марія Іванівна принесла
                                                                                              банку з олією, а всередині метал. Тоді пояснила, що ці метали
                                                                                              дуже активні і на повітрі їх зберігати не можна, бо вони спала-
                                                                                              хують. Після цього вона ножицями відрізала крихітний кусочок і
                                                                                              витягнула  на  повітря,  пройшла,  можливо,  секунда,  яка  для  нас
          ре  тримались,  він  змазав  клеєм  ПВА  лице,  а  потім  приліпив
          бороду з паклі і став справжнім дідуганом. Однак пізніше зняти                      розтягнулась в хвилини, - і кусочок спалахнув. Для нас це було
          бороду було важко – мистецтво вимагає жертв.                                        чудом, яке показувало значення наших знань.
               Вацяк Людмила Георгіївна завжди відзначалась професіо-
          налізмом, швидкістю і точністю математичних знань, намагалась
                                             11                                                                                  12
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11