STEM, як міждисциплінарний підхід у навчанні, який поєднує науку, технології, інженерію та математику, сьогодні об’єднав вчителів ліцею за круглим столом на тему “STEM-освіта: від теорії до практики” на засіданні спільноти “Цифрова трансформація”.
Вчителі початкових класів, Тетяна Петрик та Юля Ковальська, поділилися досвідом використання STEM-освіти у початковій школі. Вони ознайомили з цілям, аспектами, перевагам, принципами та інструментами STEM-освіти.
Вчителька математики та інформатики, Юлія Курчицька, продемонструвала, що математика є ключем до STEM і підказала як зробити навчання практичним та цікавим. Для практичного використання презентувала сервіс https://phet.colorado.edu/uk/ з цікавими наборами симуляторів для різних предметів.
Вчитель інформатики, Орест Знак, запропонував для планування STEM-проєктів, в ролі помічника, використовувати штучний інтелект (для прикладу https://gemini.google.com/).
В підсумку учасники зазначили, що STEM-освіта готує молодь до викликів сучасного світу, формуючи критичне мислення, творчість та навички вирішення проблем, дозволяє їм зреалізувати свій потенціал та бути конкурентноспроможними.